سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://yas64.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

بوتاکس و عوارض جانبی بوتاکس چیست

بوتاکس و عوارض جانبی بوتاکس چیست

بوتاکس و عوارض جانبی بوتاکس چیست

بوتاکس

بوتاکس و عوارض جانبی بوتاکس چیست در سالهای اخیر کسانی که به بوتاکس روی آوردند زیاد هستند و بابت آن هزینه های زیادی را میپردازند تا جوانی گذشته را برگردانند. تجربیات نشان داده است که بوتاکس بسیار مضر است و عوارض جبران ناپذیری دارد که شما هنوز بی تجربه هستید. ما دراینجا به برخی از عوارض جانبی بوتاکس اشاره میکنیم.

1-صورتتان بی حرکت میماند و مانند یک ربات هستید و این در نتیجه دوز نادرست بوتاکس است و احساس راحتی ندارید.

2-ابروهای قوسی غیر طبیعی رو به بالا که همیشه نگاه متعجبانه را به صورتتان میدهد و ممکن است چین و چروک های غیر طبیعی در اطراف ابروها بوجود آید .همه اینها زمانی رخ می دهد که تزریق بوتاکس درست انجام نشود

3- افتادگی پلک

این عارضه نیر بسیار رایج است وقتی ابرو پژمرده میشود پلک احساس سنگینی میکند اگر چه این عارضه موقتی است اما احساس ترس را درکسی که بوتاکس کرده بوجود می آورد

4-پیشانی سنگین

اگر دوز بوتاکس بیش از حد باشد مخصوصا در قسمت عضله احساس میشود که پیشانی سنگین شده است و چهره شما عبوس و ا فسرده دیده میشود

5- مسمومیت غذایی حاد

این وضعیت میتواند از چند ساعت تا چند هفته بعداز تزریق ادامه داشته باشد اززمانیکه سم بوتاکس اثر میکند قدرت، دوبینی، تاری دید، ازدست دادن صدا، کنترل مثانه ضعیف میشود و عوارض دیگر دارد

6-سوزن سوزن شدن و یا کبودی در محل تزریق

7- فلج شدن صورت

بوتاکس بطور موقتی عضلات صورت را فلج میکند.

8- سایر عوارض جانبی مثل سردرد، درد صورت، سرخی صورت، حالت تهوع

گردآوری: کلینیک زیبایی ایران بیوتی iranbeauty.net


[ چهارشنبه 96/4/28 ] [ 10:52 صبح ] [ یاس ایمانی ] [ نظرات () ]

لیپوماتیک سینه چیست

لیپوماتیک سینه چیست

لیپوماتیک سینه چیست

لیپوماتیک

لیپوماتیک سینه چیست یکی از سوالات بسیار رایج مراجعین در رابطه با امکان جراحی سینه با لیپوماتیک و کوچک کردن آن می باشد. این جراحی که عمدتا برای شکم و پهلو و ران و بازو ها مورد استفاده قرار می یگرد می تواند در کاهش سایز سینه ها نیز تاثیر داشته باشد. اما به صورت اختصاصی این روش برای آقایان مجاز می باشد.

جراحی کوچک کردن سینه در خانم ها ( ماموپلاستی ) روشی است که نیاز به ایجاد برش و شکاف جراحی و کشیدن پوست ولیفت آن دارد، بنابراین جراحی کوچکی مانند لیپوماتیک نمی تواند پاسخ گوی این عمل باشد. بنابر این به خانم ها توصیه می شود که برای کاهش سایز سینه های خود از جراحی ماموپلاستی به عنوان روش اصولی و علمی استفاده نمایند.

منبع: کلینیک زیبایی ایران بیوتی


[ سه شنبه 96/4/13 ] [ 10:32 صبح ] [ یاس ایمانی ] [ نظرات () ]

کاشت ریش و کاشت سبیل برای چه کسانی مناسب است

کاشت ریش و کاشت سبیل برای چه کسانی مناسب است

کاشت ریش و کاشت سبیل برای چه کسانی مناسب است

کاشت ریش

کاشت ریش و کاشت سبیل برای چه کسانی مناسب است عمل کاشت ریش و سبیل در کسانی که میان 20 تا 22 سال دارند می تواند اجرا شود به این دلیل که در این سنین، سطح هورمون های شخص به اندازه پایه ای رسیده است. کاشت ریش و سبیل طبیعی برای آقایانی بهتر است که می خواهند ته ریش دو روزه ای را بر روی صورت شان داشته باشند اما به خاطر مو های نا مرتب صورت و یا نبود آن ها، این امکان برایشان میسر نیست.

درمان قطعی به منظور برطرف کردن کم بودن مو در بالای لب، کاشت مو می باشد. پیاز های موی لازم برای کاشت سبیل، نظیر عمل کاشت موی سر، از پشت سر گرفته می شود به صورتی که نوار باریک پر مویی از پوست سر را تفکیک می کنند و بعد پیاز های موهای موجود را جداگانه تفکیک کرده و آنها را در ناحیه های کم مو پیوند می دهند.

منبع: کاشت مو iranhair.net


[ سه شنبه 96/4/13 ] [ 10:30 صبح ] [ یاس ایمانی ] [ نظرات () ]

بوتاکس چیست + تعریف کلینیک زیبایی

بوتاکس چیست + تعریف کلینیک زیبایی

بوتاکس چیست + تعریف کلینیک زیبایی

بوتاکس

بوتاکس چیست که در سایت کلینیک زیبایی ایران بیوتی iranbeauty.net بوتاکس را تعریف کرده ایم. دانشمندان اولین بار در سال 1987 موقع استفاده از سم بوتولینوم در درمان بلفارواسپاسم (انقباض خود به خودی پلک) متوجه شدند که خطوط اخم بیمار صاف شده است و با ادامه تحقیقات اولین گزارش در درمان اخم با بوتاکس در سال1992منتشر شد.

بوتاکس در واقع سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم است که با مهار آزادسازی استیل کولین در محل اتصال عصب و عضله باعث شل و ضعیف شدن عضلاتی می شود که انقباض آنها موقع خندیدن و اخم کردن و…، با گذشت زمان باعث ایجاد چروکهای فعال یا دینامیک می شود.

با استفاده از اثر بوتاکس و شل شدن عضلات، خطوط ناشی از افزایش فعالیت عضله از بین رفته و طرح صورت و گردن تغییر یافته و چروک ناشی از انقباض عضلات صاف می گردد. البته این نکته را نباید فراموش کرد که چروک های غیرفعال یا استاتیک که ناشی از تغییر در محتوای کلاژن لایه زیرین پوست است و در اثر گذشت سن و تابش آفتاب به وجود می آید، تحت تاثیر بوتاکس قرار نمی گیرد.

بوتاکس در واقع روشی آرام و کم دردسر و غیرجراحی برای رفع چین و چروک صورت و گردن است.

خطوط هیپرکنتیک مثل خطوط اخم،‌ حاصل انقباض های مکرر عضلاتی است که به صورت عمود بر چین ها قرار گرفته اند . ضعیف کردن و یا به حالت استراحت درآمدن عضلات توسط بوتاکس (سروتیپ A) می تواند خطوط را صاف کند. این خطوط شامل خطوط افقی پیشانی (ناشی از انقباض عضله فرونتالیس یا عضله پیشانی) خطوط افقی روی بینی (ناشی از انقباض عضله پروسروس) خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و خطوط اطراف دهان و خطوط خارجی پلک تحتانی است.

بیماران بین 30 تا 51 سال بیشترین پاسخ را به درمان با بوتاکس می دهند و امروز درمان با بوتاکس در این گروه سنی یکی از جنبه های مهم زیباسازی است.

اثرات بوتاکس در عرض یک تا دو روز قابل مشاهده است و در عرض چند هفته کامل می شود و 3 تا 4 ماه باقی می ماند و ممکن است 6 ماه یا بیشتر هم باقی بماند.

محل تزریق با کیسه یخ سرد می شود تا میزان ناراحتی ناشی از تزریق کاهش یابد و گاهی محل تزریق 15 تا 30 دقیقه قبل از تزریق با پماد موضعی بی حس می گردد. با تزریق بوتاکس علاوه بر کاهش خطوط اخم و پیشانی، دور چشم و دور لب و گردن می توان به ابرو شکل داد و به بالا بردن ابرو کمک کرد. در اثر افزایش سن افتادگی ابرو اتفاق می افتد که باعث ایجاد یک ظاهر عصبانی و اخمو می شود که با تزریق صحیح بوتاکس توسط پزشک مجرب می توان عضلات پایین کشنده ابرو را غیرفعال کرده که باعث بالا رفتن ابرو می شود و تا 12 هفته بعد از درمان به حداکثر خود می رسد.

گردآوری: کلینیک زیبایی iranbeauty.net


[ سه شنبه 96/4/13 ] [ 10:28 صبح ] [ یاس ایمانی ] [ نظرات () ]

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه

وقت سفارت

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه اولین قدم برای اخذ ویزای تمامی کشورها، تعیین وقت  سفارت و حضور در سفارت آن کشور به همراه مدارک لازم جهت مصاحبه می باشد.

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه

سفارت خانه های مختلف سیاست های متفاوتی را جهت ارائه وقت سفارت اتخاذ می کنند. مراجعه حضوری فرد متقاضی، تماس تلفنی، ارسال ایمیل و مراجعه به وب سایت عمده راه های تعیین وقت سفارت است. متقاضیان باید  توجه داشته باشند که سفارت در ارتباط با ارائه وقت سفارت و صدور ویزا اختیار تام دارد. تا پیش از زمان مصاحبه، حتما از طریق شماره پیگیری با سفارت درارتباط باشید، گاهی ممکن است با وجود دریافت تاییدیه وقت، سفارت بنا به هردلیلی اقدام به تغییر یا کنسل کردن وقت مصاحبه سفارت نماید. یا پس از انجام مصاحبه، با وجود کامل بودن مدارک موردنظر با درخواست ویزای متقاضی مخالفت نماید. در این گونه موارد، شرایط به وجود آمده از سوی سفارت را بپذیرید و از بحث کردن با افسر صدور ویزا و یا اعتراض بیجا خودداری نمایید. با آگاهی از قوانین سفارت مربوطه، به آسانی می توان بار دیگر شانس خود را برای گرفتن ویزا امتحان کرد.

منبع: ویزای شینگن sitevisa.com


[ جمعه 96/3/26 ] [ 1:21 عصر ] [ یاس ایمانی ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 26815