سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://yas64.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

قتل علی دایی سراوانی + دلیل کشته شدن علی دایی سراوانی

قتل علی دایی سراوانی + دلیل کشته شدن علی دایی سراوانی

قتل علی دایی سراوانی + دلیل کشته شدن علی دایی سراوانی

قتل علی دایی

قتل علی دایی سراوانی شنبه 20 خرداد 96 که دلیل کشته شدن علی دایی سراوانی مشخص شده است. یحی تاج ور  ملقب به علی دایی یکی از جوانان ورزش دوست و ورزشکار سراوان بود که به دست فرد معتاد به قتل رسید.

جوان سراوانی که به‌ خاطر عشق و علاقه به فوتبال از سوی ورزش‌دوستان شهر سراوان به «علی‌دایی» معروف بود، عصر جمعه با ضربات چاقوی یک معتاد به قتل رسید.

به‌گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان، وی یکی از جوانان ورزش‌دوست و ورزشکار این شهر بود که در رشته دو و ‌میدانی فعالیت داشت و از محبوبیت خاصی میان ورزشکاران و شهروندان برخوردار بود.

وی افزود: حضور این مرد جوان در مسابقات مایه قوت قلب برای ورزشکاران شهرستان بود و سراوانی‌ها او را دوست داشتند. به‌ گزارش پلیس، ضارب پس‌از قتل فرار کرده و مأموران در جست‌وجوی او هستند.

دانلود فیلم

::

گردآوری: برترینا


[ یکشنبه 96/3/21 ] [ 1:20 عصر ] [ یاس ایمانی ] [ نظرات () ]

ویزای شینگن آلمان به صورت فوری و تضمینی

ویزای شینگن آلمان به صورت فوری و تضمینی

ویزای شینگن آلمان به صورت فوری و تضمینی

ویزای شینگن

ویزای شینگن آلمان به صورت فوری و تضمینی که قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور آلمان به شرح زیر است و می توانید در ادامه با سایت ویزای شینگن همراه باشید.

کشور آلمان عضو اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به کشور آلمان ویزای شنگن مورد نیاز است . حضور شخص  متقاضی در هنگام ارائه در خواست جهت مصاحبه الزامی می باشد . آدرس و تلفن سفارت آلمان جهت مراجعه : خیابان فردوسی شماره 320 – 324 و شماره تلفن : 39991260 است.

راهنمایی جهت خرید بلیط هواپیما به آلمان

در حال حاضر به ویسله هواپیمایی ایران ایر – ماهان – لوفتهانزا و جرمنیا امکان پرواز مستقیم به شهرهای مختلف آلمان وجود دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه پروازی – زمان پرواز و … به قسمت بلیط هواپیما به آلمان سایت مراجعه نمائید.

ویزای شینگن آلمان به صورت تضمینی و فوری

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com


[ یکشنبه 96/3/21 ] [ 1:19 عصر ] [ یاس ایمانی ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 26821