سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://yas64.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ

کاشت مو به روش غیر جراحی FIT

کاشت مو به روش غیر جراحی FIT

کاشت مو به روش غیر جراحی FIT

کاشت مو

کاشت مو به روش غیر جراحی FIT در این روش برداشت فولیکول‌ های مو به صورت گروهی و دانه‌ ای از پشت سر  شخص با هولدرهای دستی برداشته می‌ شوند که این روش نیازی به جراحی ندارد و تعداد خیلی زیادی از فولیکول های مو را نمی‌ توان در یک جلسه به جلوی سر انتقال داد، این روش FIT نامیده می شود.

این تکنیک کار، چند سالی است که تبلیغات زیادی بر روی آن انجام می پذیرد. که در واقع اینطور نیست ، چراکه در روش FIT یک جلسه بین 1000 الی 1500 گرفت را بیشتر برداشت می توان کرد همچنین لازم به ذکر است بخاطر عدم حضور پزشک در بیشتر موارد با این تکنیک، و استفاده از تکنسین های تجربی در این زمینه انجام این روش توسط این افراد عوارضی را به شرح زیر در بر دارد:

بجا ماندن حفرهای موی کاشته شده و بجا ماندن اسکار از هولدرهای دستی و در قسمت برداشت مو آسیب جدی به بانک موی شخص وارد می نماید ، در روش FIT نیاز به جلسات مکرر می باشد و بیشتر بانک موی شخص را در این جلسات برداشت می کنند، متأسفانه بیشتر آنها به علت تجربه ناکافی، در زمینه برداشت و طولانی شدن زمان کاشت پیاز و ریشه مو به علت عدم رسیدن خون از بین میرود که در این صورت علاوه بر از دست رفتن بانک موی شخص موهای برداشت شده نیز توان رشد خود را از دست خواهد داد و نهایتا پس از گذشت 6 الی 8 ماه موهای کاشته شده همانند موی عروسک رشد می نماید لذا از شما عزیزانی که قصد انجام کاشت موی خود را دارید، قبل از انجام آن به مراکزی مراجعه نمایید که سابقه ی طولانیی را در این زمینه داشته باشند ، و از آخرین تکنولوژی و دستگاه های روز دنیا و داشتن تیم کاشت و متخصصین مجرب بهره مند باشند.

کاشت مو www.iranhair.net


[ جمعه 95/12/20 ] [ 10:11 صبح ] [ یاس ایمانی ] [ نظرات () ]

مشاوره حقوقی دولت از پرداخت هزینه دادرسی معاف می باشد ؟

مشاوره حقوقی دولت از پرداخت هزینه دادرسی معاف می باشد ؟

مشاوره حقوقی دولت از پرداخت هزینه دادرسی معاف می باشد ؟

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی دولت از پرداخت هزینه دادرسی معاف می باشد ؟ آیا با توجه به قانون آئین دادرسی مدنی مصوب 799 دولت از پرداخت هزینه دادرسی معاف میباشد؟

معافیت دولت از پرداخت هزینه دادرسی، در ماده 690 ق.آ.د.م 1381 پیش بینی شده بود. در قانون جدید قانونگذار سکوت نموده است تا اینکه به موجب رأی وحدت رویه شماره 652-28/1/80 هیأت عمومی دیوان عالی کشور چون بر طبق ماده 529 ق.آ.د.م 1379 ماده 690 ق.آ.د.م 1318 در مورد فعالیت دولت از پرداخت هزینه دادرسی فسخ شده است. لذا دولت مکلف به پرداخت هزینه دادرسی است. واقعیت این است که در ماده 529 ق.آ.د.م آمده است «از تاریخ لازم­الاجرا شدن این قانون آئین دادرسی مدنی مصوب سال 1318 و الحاقات و اصلاحات و … و سایر قوانین و مقررات در موارد مغایر ملغی میگردد» با توجه به قاعده یک مخصص و چند جمله قید در صورت مغایرت به همه جمله ها برمیگردد و در نتیجه در صورت وجود مغایرت قانون پیشین ملغی و نسخ میشود حال آنکه بین بیان قانونگذار با سکوت تغایری وجود ندارد به عبارت دیگر در موارد سکوت باید اصل بقاء قانون را جاری و ساری داشت هرچند رأی وحدت رویه دارای ایراد و اشکال است ولی ناچاراً باید به آن عمل نمود.

مشاوره حقوقی www.hilawyer.ir


[ جمعه 95/12/20 ] [ 10:10 صبح ] [ یاس ایمانی ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 26991